سرامیک, سرامیک کف پردیس

فروش عمده سرامیک کف پردیس طرح هلیون ارزان

در این محتوا قصد داریم تا به بررسی موضوع فروش عمده سرامیک کف پردیس طرح هلیون ارزان بپردازیم. سرامیک طرح هلیون از جدید ترین و پرفروش ترین سرامیک های موجود در کشور محسوب می شود. توزیع کنندگان زیادی در تبریز و شهر های دیگر مشغول به توزیع این محصول می باشند. کیفیت و جذابیت نما پردیس نیز کیفیتی اثبات شده است و همه ی مشتریان از آن راضی هستند.

فروش عمده سرامیک کف پردیس طرح هلیون ارزان

بزرگ ترین مرکز توزیع سرامیک کف پردیس طرح هلیون در تبریز

بزرگ ترین مرکز توزیع سرامیک کف پردیس طرح هلیون در تبریز اشاره کردیم که تبریز از شهر هایی است که به توزیع سرامیک می پردازد؛ ولی در واقع بزرگ ترین مرکز توزیع سرامیک کف پردیس طرح هلیون در تبریز قرار دارد. این مرکز در طی هشت سال گذشته به عنوان بهترین مرکز توزیع سرامیک کف، در استان آذربایجان شرقی شناخته شده بود و با گذشت زمان به بهترین مرکز توزیع این محصول در کل کشور شناخته شد. 

یکی از دلایل شناخته شدن تبریز به عنوان بهترین مرکز توزیع سرامیک، این است که بخشی از با کیفیت ترین کارخانه های سرامیک، در نزدیکی این شهر قرار دارند و محصولات با کیفیت  خود را جهت توزیع به این مرکز توزیع می سپارند.

کیفیت و جذابیت سرامیک دیواری و نما پردیس

کیفیت و جذابیت سرامیک های دیواری بسیار بالا می باشد. حال از کیفیت و جذابیت سرامیک دیواری و نما پردیس، هرچه بگوییم باز هم کم است. چنین کیفیت و  جذابیتی تا کنون در ایران دیده نشده است. این دسته از سرامیک ها از بهترین و برترین نوع سرامیک ها در کشور محسوب می شوند. لازم به ذکر است که بخش زیادی از این محصولات در تبریز توزیع می شود. 

طی سال های گذشته این محصول به درجه ی یک محصول صادراتی دست یافت. تولید کنندگان این محصول پس از رسیدن این محصول به درجه ی یک محصول صادراتی، تصمیم به گسترش تولیدات خود گرفتند.  تقریباً حدود دو سال است که این تولید کنندگان به موفقیت های بزرگی دست یافته اند و با گذشت زمان نیز بر موفقیت های خود می افزایند.

امید است با گذشت زمان تولیدات این محصول بیش از پیش گسترش یابد و بتواند با سود صادرات به اقتصاد کشور کمک شایانی کند.

شیک ترین نوع سرامیک کف پردیس در طرح ها و رنگ های متنوع

شیک ترین نوع سرامیک کف پردیس در طرح ها و رنگ های متنوع به نظر شما شیک ترین نوع سرامیک کف پردیس در طرح ها و رنگ های متنوع، کدام سرامیک می باشد؟ طی نظر سنجی ای که در سال 1396 انجام شد؛  از نظر تعداد زیادی از مردم ( حدود 89 درصد) رنگ های روشن این نوع سرامیک شیک ترین نوع سرامیک محسوب می شود. این رنگ های روشن شامل : رنگ های سفید صدفی، سفید ساده و یا براق، سفید مات، سفید طرح چوب، سفید با رگه های عسلی ریز، کرمی روشن، کرمی مات، کرمی طرح چوب و همچنین کرمی رگه دار می باشند. 

از نظر بقیه ی افراد که تقریبا حدود 19 درصد از جامعه ی آماری بودند، رنگ های قهوه ای رگه دار، قهوه ای طرح چوب، آجری مات و رنگ ها و طرح های مشابه آن جزو شیک ترین سرامیک ها محسوب می شدند. این تعداد به هیچ عنوان رنگ سفید را رنگی شیک نداشتند ولی 89 درصد باقی، رنگ سفید را کاملاً مناسب سرامیک و خانه می دانستند. 

در حالت کلی و از نظر ترکیب دکوراسیون، سفید رنگ بی دردسری است. چرا این رنگ بی دردسر است؟ چون به راحتی با هر تابلو، فرش، میز، مبل و هرچیز دیگری ست می شود و هیچ محدودیتی ندارد و کاملاً راه را برای تعویض دکوراسیون باز می گذارد. به عنوان مثال اگر رنگ مبلمان شما سبز باشد و کف و دیوار شما سفید باشد؛ هیچ مانعی وجود ندارد که رنگ مبلمان خود را به بنفش یا هر رنگ دیگری تغییر دهید؛ زیرا تداخلی در ترکیب دکوراسیون شما ایجاد نمی شود. 

در نتیجه در حالت کلی رنگ های روشن در دکوراسیون، به عنوان رنگ های برتر و شیک تر شناخته می شوند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  1  =  8