سرامیک, سرامیک پردیس

قیمت فروش سرامیک کف پردیس طرح کسری در تهران

قیمت فروش سرامیک کف پردیس طرح کسری در تهران بسته به محل تهیه آن می تواند متفاوت باشد. با توجه به اینکه استفاده از سرامیک در کف سازی جلوه خاصی به ساختمان می بخشد و همچنین قیمت سرامیک کف در مقایسه با سایر انواع کف سازی ها مقرون به صرفه تر می باشد استفاده از آن توجه سازندگان و مالکان ساختمان را به خود جلب نموده است.

برای خرید مستقیم سرامیک پردیس نیشابور از درب کارخانه تماس بگیرید. 09129729446

قیمت فروش سرامیک کف پردیس طرح کسری در تهران

سرامیک کف طرح کسری

امروزه در کشور ما طراحی داخلی ساختمان ها و ایجاد فضاهای مدرن با استفاده از دانش طراحان داخلی مورد توجه اکثر سازندگان ساختمان می باشد. چرا که طراحی داخلی تاثیر مستقیمی بر آرامش روحی و کاهش فشار و استرس روزمره انسان ها دارد.

کاشی های سرامیکی از آن دسته از مصالحی هستند که هم تنوع زیادی دارند و هم کاربرد زیادی در ساختمان دارند. کاشی های سرامیکی زیبا هستند و اگر طرح های مناسب انتخاب شوند باعث زیبایی دکوراسیون داخل خانه می شود. سرامیک ها مزایای زیادی از نظر طراحی داخلی دارند و بزرگترین مزیت آنها هنگام استفاده در کف, بزرگتر نشان دادن فضای خانه است.

سرامیک کف طرح کسری

استفاده از چوب در طراحی داخلی ساختمان همواره در میان طراحان داخلی طرفدار زیادی داشته است. استفاده از این المان طبیعی باعث القای گرما در فضای ساختمان شده و نمای زیبایی ایجاد می نماید. به همین دلیل امروزه در اکثر خانه ها استفاده از پارکت در طرح های و رنگ های گوناگون پر رونق گشته است. اما به کارگیری پارکت با توجه به جنس و مقاومت آن در محل هایی از ساختمان که به طور مداوم در معرض رطوبت, ضربه و رفت آمدهای مکرر می باشد نامناسب خواهد بود. راهکار جایگزین در چنین مواردی استفاده از مصالح با طرح چوب که مقاومت و دوام بیشتری دارند انتخاب بهتری و ارجح تر خواهد بود. سرامیک کسری  سرامیک کف 80*80 ، از جمله مصالحی هستند که برای چنین مقصودی مناسب و کارا هستند.

قیمت سرامیک کف پردیس در تهران

قیمت سرامیک کف پردیس در تهران

به طور کلی مصالحی را که مواد اولیه آنها فلزات و یا مواد آلی نباشند را سرامیک می نامند. از نظر شیمیایی به موادی که از مخلوط خاک رس, ماسه و فلدسپات در دمای زیاد تشکیل می شود سرامیک گفته می شود. چند ویژگی سرامیک کف در مقایسه با مواد و مصالح دیگر چند برتری دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دیرگدازی بالا
  • سختی بالا
  • مقاومت در برابر خوردگی بالا
  • مقاومت فشاری بالا
  • قابلیت شستشو

یکی از رایج ترین مصالح که برای پوشش کف داخل ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد, سرامیک است. سرامیک به کاشی های گفته می شود که لعاب روی آن از جنس سرامیک باشد. سرامیک ها در طرح های گوناگون و کیفیت های مختلفی ساخته می شوند.

سرامیک برای مکانهای مرطوب در تمام ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه با افزایش کیفیت لعاب و مقاومت آنها در برابر مواد شیمیایی, از سرامیک ها در مکان هایی نظیر کارخانه ها یا آزمایشگاه ها نیز استفاده می شود. سرامیک هم به عنوان کف پوش و هم به عنوان دیوار پوش کاربرد دارد.

برای دریافت قیمت سرامیک کف پردیس طرح کسری در تهران از سایت سوپرسرام دیدن کنید.

خرید سرامیک طرح کسری از کارخانه

قیمت بازاری فروش سرامیک کف پردیس طرح کرسی در تهراندر طراحی داخلی یک ساختمان معیارهای مختلفی از منظر سازنده و مالک بایستی مد نظر قرار بگیرد. از جمله این معیارها می توان به قیمت مصالح ساخت آن طرح اشاره نمود. قیمت سرامیک کسری با توجه به کیفیت و ظاهر شیک و مدرن آن در مقایسه با سایر انواع کف سازی و سرامیک بسیار مناسب بوده و می تواند اولویت انتخاب در طرح کف ساختمان باشد.

قیمت سرامیک کف پردیس طرح کسری در شهرهای مختلف در نمایندگی ها و مصالح فروشی ها می تواند متفاوت باشد. نمایندگی ها به دلیل اینکه مصالح را به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده تهیه می نمایند مسلما قیمت های مناسب تری خواهند داشت.

در شهر تهران نیز به دلیل تعداد بالای مراکز عرضه و کمتر بودن هزینه حمل مصالح قیمت ها نسبت به شهرهای دیگر معقول تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  88  =  94