سرامیک, سرامیک کف پردیس

قیمت سرامیک درجه یک در کرج

سنگهای ساختمانی ، موزائیک و سرامیکهای کف هریک وسیله هایی برای پوشش محل کار و یا زندگی ما هستند . برای رفع نیاز مصرف داخل کارخانه هایی مثل کارخانه پردیس کرج شروع به تولید سرامیکهای کف برای مصارف متفاوت نموده است .

سرامیک کف بعنوان جدیدترین و مقرون به صرفه ترین وسیله پوششی که اتفاقاً میتواند دارای ابعاد ، طرحها و اشکال مختلف جدید نیز باشد  در نظر گرفته می شود .

توزیع کننده های بزرگی سعی در ارایه و رقابت در این بازار دارند اما با بررسی قیمت سرامیک کف درجه یک در کرج و  مقایسه آن با شهر های دیگر می توان بهترین انتخاب را برای خرید انجام داد  . برای خرید و اطلاع از موجودی ها با مدیرفروش کارخانه تماس بگیرید.09129729446

قیمت سرامیک درجه یک در کرج

قیمت سرامیک کف پردیس

آشنایی با انواع سرامیک پردیس و مزیت های آن کارخانه کاشی و سرامیک پردیس  از مدرنترین و جدیدترین مراکز تولید سرامیک کف در کشور است که فعالیت خود را  در این صنعت آغاز نموده و در بازار تولید و فروش تبدیل به یک تولید کننده نمونه شده است .

این کارخانه در اصل سعی داشته که با کارخانه های قدیمی تر فعال در این صنعت رقابت نماید . نزدیکی به بازار بزرگ مصرف تهران و کرج و کیفیت تولید محصولات در حد آخرین تکنولوژی ها نیز به این رقابت سرعت بخشیده است .

در این خصوص با بهره برداری از دستگاههای به روز دنیا در تکنولوژی تولید و مواد اولیه مرغوب همچنین بکارگیری متخصصین  کارآمد این صنعت به سطح و کیفیت مطلوب در این صنعت دست یافته است  .

مصرف کننده ها و پخش کننده های سرامیک برای آشنایی با سرامیک پردیس و محصولات متفاوت آن می توانند بجز مراجعه به نمایندگی های آن در تهران و کرج و تمام استانهای کشور همچنین از طریق سایتهای فروش کارخانه پردیس  و فروشگاههای آنلاین فروش کاشی و سرامیک مراجعه کرده و از این راهها اقدام به بازدید از طیف گسترده محصولات این کارخانه نموده و سپس اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایند  .

ویژگی سرامیک مرغوب و درجه یک کف 

استفاده از کاشی های ویژه کف در ایران گذشته ای طولانی و هنری داشته و دارد .

اکثر خانه های قدیمی در کشور دکوراسیون زیبا داشته اند که با کاشی های کوچک آبی تزیین میشده است .

امروزه بجای آن کاشیهای لاجوردی زیبا و برای پوشش کف از سرامیک های کوچک و بزرگ استفاده می شود .

ویژگی سرامیک مرغوب ساخته شده در شرکتهای همچون کارخانه سرامیک پردیس علاوه بر مقاومت و استحکام بالا دارای رنگ بندی هایی خیره کننده و براق نیز می باشد که می تواند سالها در برابر اثر آب و مواد ضد عفونی کننده استخرها از خود مقاومت نشان دهد .

تفاوت عمده کفپوش های دیگر با سرامیکهای کف در میزان نفوذپزیری در برابر آب و مایعات در آنهاست .

یک کاشی قالباً در هر دو سمت رو و پشت خود لعابکاری شده تا رطوبت و آب نتواند به آن نفوذ نماید .

وجود طرح های زیبا برای سلیقه های مختلف در کاشی های ویژه کف یکی از نیازهای بازار است که شرکتهای سازنده و تولبد کننده های داخلی به خوبی توانسته اند با تامین آن نیاز به واردات این نوع کاشی ها و سرامیکها را رفع نموده و بازارهای کشورهای اطراف را نیز پوشش دهند .

قیمت سرامیک کف 80*80 پردیس

قیمت سرامیک کف 80*80 پردیس

در کارخانه پردیس با کمک دستگاههای جدید سرامیک هایی مستحکم از نوع پرسلان پولیش و پرسلان سوپر پولیش تولید می گردد .

سرامیک پرسلان سوپر پولیش پردیس با ابعاد ۸۰×۸۰ در کارخانه تولید سرامیک کف پردیس تولید شده و به عنوان یک محصول ویژه و درجه یک در بازار به فروش می رسد .

شرکت تولید کننده سرامیک کف پردیس  که یک سوپر پولیش پرسلان ممتاز است توانسته تا با کمک برسهای ساینده قوی خود سطح زبر سرامیکهای پرسلان را انقدر صاف نماید که دیگر به لعابکاری نیازی نباشد .

سوپر پولیشها همچنین می توانند با پوششهای نانو پوشانده شده و بدین ترتیب سطوحی بسیار شفاف و مقاوم در برابر نفوذ آب در  آنها تشکیل می گردد که جدیدترین نوع محصولات هستند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2  +  1  =