سرامیک پردیس

نمایندگی سرامیک پردیس در اصفهان-سوپرسرام

سوپر سرام

نمایندگی سرامیک پردیس نیشابور

کاشی و سرامیک پردیس نیشابور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سرامیک و کاشی است، نمایندگی کارخانه پردیس در اصفهان یکی از معتبرترین برندها با مجموعه ای از مجهزترین و متنوع ترین کاشی و سرامیک به تمامی نقاط کشور بار صادر می کنن. معیار اصلی برای سنجش موفقیت، رضایت مشتری و شهرت شرکت است. سوپرسرام در نمایندگی های خود نیروهای مدیریتی و فروش موثری دارد.

نمایندگی سرامیک پردیس نیشابور

نمایندگی فروش کاشی پردیس نیشابور در اصفهان

 سرامیک پردیس نیشابور به دلیل محبوبیت و قیمت مناسب پرفروش ترین ها هستند که در سریع ترین مناطق کشور نمایندگی دارند که می توانید به بهترین و آسان ترین راه دسترسی داشته باشید و با تماس با نمایندگی نیاز خود را در کمترین زمان برطرف کنید. شهر اصفهان مرکز و بورس کاشی و سرامیک در کشور است و در تمامی شهرهای اصفهان نمایندگی دارد.

کارخانه پردیس نیشابور

کارخانه پردیس نیشابور با مشارکت سرمایه گذاران بزرگ آغاز به کار کرد که این مشارکت دوجانبه با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی و تکنولوژی روز دنیا انجام شد. کارخانه پردیس نیشابور مشهد اولین سرامیک را از ابتدا با وارد کردن کیفیت به تولید ساخته است تا بتواند مطابق با استانداردهای جهانی فعالیت کند. این کارخانه در سال 1395 خط تولید کاشی لعابدار و براق را در دستور کار قرار داد که ظرفیت تولید این محصولات به متراژ بالا و حجم زیاد انجام می شود.

کارخانه پردیس نیشابور

کاشی و سرامیک باید دارای مقاومت بالا در برابر تمیزکاری با آمونیاک و جوش شیرین باشد، دوام، صافی، جذب آب، مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر یخ زدگی از جمله امتیازاتی است که سرامیک پردیس نیشابور داراست. سرامیک ها در هنگام نصب نباید از هم جدا باشند. برخی از نصاب های سرامیک بین سرامیک ها را باز می گذارندو با پودر، سیمان یا درزگیر پر می کنند پودرهای آنتی باکتریال برای این منظور در بازار موجود است اما در دراز مدت کثیف می شوند، مشتریان اصفهانی که قصد خرید کاشی و سرامیک پردیس نیشابور را دارند می توانند از فروشگاه سرامیک ما در اصفهان مراجعه کنند و خرید حضوری داشته باشند.

سرامیک پردیس نیشابور در ابعاد و طرح های متنوع

رنگ و طرح در چیدمان خانه موثر است و تاثیر بسزایی دارد.علاوه بر رنگ  کاشی و سرامیک ،تعیین  ابعاد و چیدمان کاشی ها ضروری است. بر اساس فضا و مکانی که می خواهیم کاشی کاری انجام دهیم، ​​ابعاد آن را باید از قبل تعیین کرد که در زیبایی و نحوه قرارگیری کاشی ها تاثیر می گذارد. برای مثال می توانید از کاشی های کوچک برای کاشی کاری در محیط های بزرگ استفاده کنید تا فضای خالی کمتر دیده شود و از کاشی های سرامیکی بزرگ در فضاهای کوچکتر استفاده کنید. سرامیک پردیس نیشابور در سه درجه می باشد که درجه یک با کیفیت بالا و درجه دو با کیفیت متوسط و درجه ی سه  پایین ترین قیمت را دارا می باشد.

طرح های پرفروش سرامیک پردیس نیشابور


سرامیک پردیس نیشابور
                                                            سرامیک پردیس نیشابور طرح آریزونا

سرامیک پردیس نیشابور
                                                         سرامیک سوپروایت سفید براق سایز 80*80

پرشین
برگامو

قیمت سرامیک پردیس نیشابور

روش های خرید ایمن امروزه به ندرت دیده می شود و متاسفانه کلاهبرداران زیادی در این زمینه وجود دارد که ما در سوپرسرام سعی کرده ایم با ایجاد مکانی امن و مطمعن خیال مشتریان را راحت کنیم لذا مشتریان می توانند سرامیک مورد نظر خود را از فروشگاه های شهرشان انتخاب و از نمایندگان ما درخواست بار کنند و سرامیک پردیس نیشابور را با قیمت مناسب تر از فروشگاه ها و به قیمت درب کارخانه دریافت کنند و به این صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خرید کنند. برای دریافت لیست قیمت محصولات و خرید عمده سرامیک کف 80*80 و سرامیک 60*60 می توانید با مشاورین ما در سوپرسرام تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس مدیرفروش سوپرسرام: 09129729446