سرامیک

سرامیک کف مغازه | بهترین رنگ برای کاشی کف مغازه چیست؟

امروزه ما به مکان های متعددی تردد مکنیم. از جمله این مکانها نوع تجاری آن می باشد. سرامیک مکان های تجاری یا مغازه ها به گونه های متفاوتی هستند، سرامیک کف  مغازه تاثیر بسزایی در نمای کلی آن و جذب مشتری دارد. امری بدیهیست که همگان ترجیح خواهند داد به مکانی رجعت کنند که ظاهر قابل قبول یا حتی زیبایی داشته باشد.

در ادامه با ما همراه باشید با بررسی همه جانبه سرامیک کف مغازه، بهترین رنگ برای کاشی کف مغازه ولیست قیمتها مطلع شوید.

سرامیک کف مغازه | تفاوت انواع سرامیک و موزاییک در چیست ؟سرامیک کف مغازه

امروزه با رایج شدن کف پوش های چوبی و دیگر مواد پرطرفدار ممکن است زیبایی سرامیک کف نادبده گرفته شود، اگر مدل سرامیک کف به درستی و از بهترین نمونه های موجود در بازار انتخاب شود آنوقت سخت میتوان رقیبی را برای رقابت با زیبایی آنها در نظر گرفت.

البته همه چیز به کف مغازتان محدود نمی شود، همگام سازی یا به اصطلاح ست کردن طرح سرامیک دیوار مغازه با کف آن نمای زیباتری به محیط تجاری شما می بخشد. از انواع سرامیک می توان به سرامیک کف مات، سرامیک کف طرح پارکت و … اشاره کرد.

سرامیک کف مغازه

بهترین رنگ کاشی برای کف مغازه

اگر می خواهید مشتریان هنگام ورود به مغازه ی شما احساس آرامش کنند باید فضایی شیک و دلپذیر برای محیط کار خود انتخاب کنید . یکی از گزینه هایی که در دکوراسیون مغازه باید به آن توجه داشت انتخاب رنگ مناسب برای کاشی مغازه است.

اگر فضای کوچکی دارید نباید از سرامیک های تیره استفاده کنید زیرا محیط شما را کوچکتر نشان می دهد بلکه با انتخاب رنگ روشن می توانید حس دنج و جذاب بودن را منتقل کنید. از طرفی سرامیک های روشن به دلیل بازتاب نور بیشتر و توهم فضای بزرگ را ایجاد میکند و انتخاب خوبی هستند.

در صورتی که مغازه ی شما پر رفت وآمد است می توانید از رنگ های گردویی ،کرم و سایر رنگ های تیره و گرم استفاده کنید چرا که زحمت تمیز کردن دائم را از شما بر می دارد و سرامیک های روشن کثیفی و لک را نشان می دهد.

بهترین رنگ کاشی برای کف مغازه

 

تولید سرامیک کف مغازه جدید

تولید سرامیک کف مغازه جدید

امری طبیعی است که دغده ی  همه استفاده از محصولی جدید جهت راندمان یا بازده بیشتر محصول می باشد، اما تا به حال با خود فکر کرده اید که کاشی و سرامیک تحت چه استانداردهایی باید تولید شوند تا بازدهی بیشتری داشته باشند؟!

از استاندارد های تولید کاشی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دقت ابعادی، ضخامت، موازی و صاف بودن اضلاع
  • جذب آب
  • مقاومت در برابر ضربه و مقاومت سایشی
  • مقاومت به شوک حرارتی و مقاومت به یخ زدگی
  • مقاومت به مواد شیمیایی ( مواد خانگی، اسیدها، شوینده ها، لکه ها )
  • مقاومت به تغییر رنگ
  • ضریب اصطحکاک

که همگی در بخش های مختلف کارخانه های تولیدی سرامیک و کاشی توسط مهندسین مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

ناگفته نماند که مقادیر کمی و کیفی استاندارد ها برای مثال مدل سرامیک دیوار در محیط تجاری با مدل سرامیک کف مغازه متفاوت است.

توزیع سرامیک کف در ابعاد مختلف

توزیع سرامیک کف در ابعاد مختلف سرامیک ها ابعاد مختلفی از قبیل ابعاد مستطیل شکل و مربع شکل را دارا هستند، انتخاب نوع کف پوش (سرامیکی) بستگی به عواملی اعم از شکل کلی مکان … تا سلیقه شخصی افراد بستگی دارد.

در سرامیک های مربعی شکل طول و عرض سرامیک با یکدیگر برابر هستند با این تفاوت که در مستطیل شکل طول سرامیک بیشتر از عرض سرامیک خواهد بود، از ابعاد سرامیک های مربع شکل میتوان سرامیک 80*80 یا سرامیک 60*60 را نام برد، باز هم تاکید می کنیم که انتخاب ابعاد کاشی بستگی به شکل و مساحت کلی فضای مورد استفاده را دارد، به عنوان مثال اگر برای سرویس بهداشتی از کاشی 25*25 استفاده میکنیم (با توجه به مساحت کم نمای کلی سرویس بهداشتی) برای مکان بزرگتری مانند یک مغازه از کاشی برای مثال 60*60 استفاده خواهیم کرد (با توجه به بزرگتر بودن نمای کلی مکان).

پرطرفدارترین طرح سرامیک کف مغازه در بازار

پرطرفدارترین سرامیک کف مغازه در بازار

 

همانطور که می دانید سرامیک ها طرح های مختلفی دارند که می توان به بهترین برند کاشی و سرامیک ایرانی در زیر اشاره کرد:

سرامیک طرح پارکت برای کف مغازه

امروزه طرح های متنوعی برای سرامیک کف مغازه وجود دارد که در بازار کاشی و سرامیک متنوع است این به سلیقه ی شما بستگی دارد اگر به دنبال سرامیک طرح پارکت می گردید ما به شما طرح های 20*120 سرامیک های ارس اصفهان را پیشنهاد می کنیم .این سرامیک ها علاوه بر رنگ های گرم و جذاب مقاومت بالایی دارند که سالیان سال شما را از تعویض سرامیک ایمن می کنند و در برابر جذب آب، تاثیر مواد شیمیایی و ضربات فیزیکی مقاومت می کنند یکی از این مدل ها سرامیک بنسای ارس اصفهان است که قیمت پایین و کیفیت بالایی دارد شما می توانید هر مدلی را که مد نظر دارید سفارش دهید و درب پروژه ی خود تحویل بگیرید.

 

سرامیک برای دیوار مغازه

بهترین سایز برای سرامیک دیوار مغازه کاشی های 40*120 و 60*120 هستند .سایت سوپرسرام با طرح های متنوع این سایز سرامیک ها با قیمت مناسب توانسته است روزانه فروش بالایی در این اندازه ها داشته باشد با توجه به درخواست بالای این سرامیک ها می توانید موجودی و قیمت را از مشاور فروش ما استعلام بگیرید. شماره تماس مدیرفروش 09129729446

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13  +    =  15