سرامیک

بهترین رنگ برای کاشی کف مغازه |بهترین سرامیک کف مغازه؟

امروزه ما به مکان های متعددی تردد مکنیم. از جمله این مکانها نوع تجاری آن می باشد. سرامیک مکان های تجاری یا مغازه ها به گونه های متفاوتی هستند، سرامیک کف  مغازه تاثیر بسزایی در نمای کلی آن و جذب مشتری دارد. امری بدیهیست که همگان ترجیح خواهند داد به مکانی رجعت کنند که ظاهر قابل قبول یا حتی زیبایی داشته باشد.

در ادامه با ما همراه باشید با بررسی همه جانبه سرامیک کف مغازه، بهترین رنگ برای کاشی کف مغازه ولیست قیمتها مطلع شوید.

فروشگاه سوپرسرام با انواع محصولات و عرضه انواع کاشی و سرامیک به قیمت عمده نمایندگی سرامیک ایفاسرام در تهران را داراست . مشتریان می توانند جهت خرید سرامیک ایفاسرام در تهران به سایت سوپرسرام مراجعه و از ارسال سرامیک از درب کارخانه بهره مند شوند.

شماره تلفن نمایندگی سرامیک ایفاسرام تهران: 09129729446

سرامیک کف مغازه | بهترین رنگ برای کاشی کف مغازه چیست؟

سرامیک کف مغازه

امروزه با رایج شدن کف پوش های چوبی و دیگر مواد پرطرفدار ممکن است زیبایی سرامیک کف نادبده گرفته شود، اگر مدل سرامیک کف به درستی و از بهترین نمونه های موجود در بازار انتخاب شود آنوقت سخت میتوان رقیبی را برای رقابت با زیبایی آنها در نظر گرفت.

البته همه چیز به کف مغازتان محدود نمی شود، همگام سازی یا به اصطلاح ست کردن طرح سرامیک دیوار مغازه با کف آن نمای زیباتری به محیط تجاری شما می بخشد. از انواع سرامیک می توان به سرامیک کف مات، سرامیک کف طرح پارکت و … اشاره کرد.

سرامیک کف مغازه

بهترین رنگ کاشی برای کف مغازه

اگر می خواهید مشتریان هنگام ورود به مغازه ی شما احساس آرامش کنند باید فضایی شیک و دلپذیر برای محیط کار خود انتخاب کنید . یکی از گزینه هایی که در دکوراسیون مغازه باید به آن توجه داشت انتخاب رنگ مناسب برای کاشی مغازه است.

اگر فضای کوچکی دارید نباید از سرامیک های تیره استفاده کنید زیرا محیط شما را کوچکتر نشان می دهد بلکه با انتخاب رنگ روشن می توانید حس دنج و جذاب بودن را منتقل کنید. از طرفی سرامیک های روشن به دلیل بازتاب نور بیشتر و توهم فضای بزرگ را ایجاد میکند و انتخاب خوبی هستند.

در صورتی که مغازه ی شما پر رفت وآمد است می توانید از رنگ های گردویی ،کرم و سایر رنگ های تیره و گرم استفاده کنید چرا که زحمت تمیز کردن دائم را از شما بر می دارد و سرامیک های روشن کثیفی و لک را نشان می دهد.

اگر قصد خرید سرامیک برای کف و دیوار مغازه بادوام را دارید، حتماً از سرامیک های کف 80*80  و سرامیک 60*120 کارخانه ایفا سرام را دیدن کنید و به پشنهادات فروش را در فروشگاه اینترنتی ما دنبال کنید و با خرید کاشی از بهترین برندها با بهترین قیمت، در هزینه خود صرفه جویی کنید.

بهترین رنگ کاشی برای کف مغازه

 

سرامیک کف مغازه جدید

امری طبیعی است که دغده ی  همه استفاده از محصولی جدید جهت راندمان یا بازده بیشتر محصول می باشد، اما تا به حال با خود فکر کرده اید که کاشی و سرامیک تحت چه استانداردهایی باید تولید شوند تا بازدهی بیشتری داشته باشند؟!

از استاندارد های تولید کاشی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دقت ابعادی، ضخامت، موازی و صاف بودن اضلاع
  • جذب آب
  • مقاومت در برابر ضربه و مقاومت سایشی
  • مقاومت به شوک حرارتی و مقاومت به یخ زدگی
  • مقاومت به مواد شیمیایی ( مواد خانگی، اسیدها، شوینده ها، لکه ها )
  • مقاومت به تغییر رنگ
  • ضریب اصطحکاک

که همگی در بخش های مختلف کارخانه های تولیدی سرامیک و کاشی توسط مهندسین مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

ناگفته نماند که مقادیر کمی و کیفی استاندارد ها برای مثال مدل سرامیک دیوار در محیط تجاری با مدل سرامیک کف مغازه متفاوت است.

سرامیک کف مغازه جدید

طرح سرامیک دیوار مغازه

سرامیک ها ابعاد مختلفی از قبیل ابعاد مستطیل شکل و مربع شکل را دارا هستند، انتخاب نوع کف پوش (سرامیکی) بستگی به عواملی اعم از شکل کلی مکان … تا سلیقه شخصی افراد بستگی دارد.

در سرامیک های مربعی شکل طول و عرض سرامیک با یکدیگر برابر هستند با این تفاوت که در مستطیل شکل طول سرامیک بیشتر از عرض سرامیک خواهد بود، از ابعاد سرامیک های مربع شکل میتوان سرامیک 100*100  و سرامیک 120*120 یا سرامیک 60*60 را نام برد، باز هم تاکید می کنیم که انتخاب ابعاد کاشی بستگی به شکل و مساحت کلی فضای مورد استفاده را دارد، به عنوان مثال اگر برای سرویس بهداشتی از کاشی 25*25 استفاده میکنیم (با توجه به مساحت کم نمای کلی سرویس بهداشتی) برای مکان بزرگتری مانند یک مغازه از کاشی برای مثال 60*60 استفاده خواهیم کرد (با توجه به بزرگتر بودن نمای کلی مکان).

حال اگر برای خرید کاشی بدنبال سرامیک مغازه هستید می توانید طرح های جدید را در سایت سوپرسرام ببینید که در خدمت شما مشتریان گرامی است با خرید کاشی از فروشگاه معتبر و عالی سوپرسرام با محصولات درجه یک لذت ببرید همچنین می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

09129729446 

طرح سرامیک دیوار مغازه

نمای مغازه با سرامیک

همانطور که می دانید سرامیک ها طرح های مختلفی دارند که می توان به بهترین برند کاشی و سرامیک ایرانی در زیر اشاره کرد:

سرامیک طرح پارکت برای کف مغازه

امروزه طرح های متنوعی برای سرامیک کف مغازه وجود دارد که در بازار کاشی و سرامیک متنوع است این به سلیقه ی شما بستگی دارد اگر به دنبال سرامیک طرح پارکت می گردید ما به شما طرح های 20*120 سرامیک های ارس اصفهان را پیشنهاد می کنیم .این سرامیک ها علاوه بر رنگ های گرم و جذاب مقاومت بالایی دارند که سالیان سال شما را از تعویض سرامیک ایمن می کنند و در برابر جذب آب، تاثیر مواد شیمیایی و ضربات فیزیکی مقاومت می کنند یکی از این مدل ها سرامیک بنسای ارس اصفهان است که قیمت پایین و کیفیت بالایی دارد شما می توانید هر مدلی را که مد نظر دارید سفارش دهید و درب پروژه ی خود تحویل بگیرید.

برند ایفاسرام یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید سرامیک و کاشی است و انواع مدل های مختلفی از سرامیک تولید می‌کند. برخی از مدل های معروف سرامیک ایفاسرام عبارتند از:
سرامیک چوبی: کاشی های سرامیک با طرح و رنگبندی مشابه چوب که برای دیوارها و کف‌های داخلی استفاده می‌شوند.
سرامیک طرح سنگ: سرامیک های با طرح و رنگبندی متنوع مشابه سنگ‌های طبیعی که برای دیوارها و کف‌های داخلی و خارجی مناسب هستند.
مدل سرامیک آجری: سرامیک های با طرح آجری که برای دیوارها و کف‌های داخلی و خارجی مناسب هستند.
این تنها چند مدل از سرامیک های ایفاسرام هستند و برند این امکان را فراهم می‌کند که بر اساس سلیقه و نیاز خود، مدل مناسبی را انتخاب کنید.سرامیک ایفا سرام در سایز 120*120 نیز طرح های بسیار زیبایی دارد که برای دیدن آن از سایت سوپرسرام جستجو کنید و از قیمت باورنکردنی آن مطلع شوید.

نمای مغازه با سرامیک

سرامیک برای دیوار مغازه

بهترین سایز برای سرامیک دیوار مغازه کاشی های 40*120 و 60*120 هستند .سایت سوپرسرام با طرح های متنوع این سایز سرامیک ها با قیمت مناسب توانسته است روزانه فروش بالایی در این اندازه ها داشته باشد با توجه به درخواست بالای این سرامیک ها می توانید موجودی و قیمت را از مشاور فروش ما استعلام بگیرید. شماره تماس مدیرفروش 09129729446

طرح سرامیک بدنه مغازه

دکوراسیون یک بوتیک یا فروشگاه بر اساس محصولات تعیین می شود و تصویر برند را منعکس می کند. شیک و باکلاس بودن برای یک عطرسازی، سوپرمارکت یا یک فروشگاه مواد غذایی و سرامیک شیک برای یک فروشگاه لباس، هر نوع فروشگاه با سبک خاص و مشخصی همراه است که مجموعه های کاشی کاری موفق به ایجاد فروشگاه جذاب کمک می کند .

سرامیک دیوار مغازه

بسیاری از فعالیت‌های تجاری همه چیز را بر روی استقبال گرمی که برای مشتریان دارند متمرکز می‌کنند. برای انجام این کار، انتخاب خوب برای پوشش کف، انتخاب سرامیک جذاب است تا از رنگ های ملایم سفید یا مشکی درخشان و همچنین طبیعت گرم و اطمینان بخش آن بهره مند شوید. همچنین می توان مجموعه ای از جلوه های سنگی را انتخاب کرد که اصالت و شکوه خود را در هر محیطی منتشر می کند. هر دو قادر به ایجاد یک محیط طبیعی و زیبا هستند که برای هر نوع فروشگاهی مناسب است.

پس از آن، کاشی های براق گزینه خوبی برای مکان هایی است که مدرنیته است. بنابراین، کاشی‌های بوتیک و خراش‌های محتاطانه آن‌ها ماهیت صنعتی را نشان می‌دهد که می‌تواند از آنها بیرون بیاید تا فضا را با ظرافت بپوشاند. در واقع، ویژگی منحصر به فرد و خاص آن به آن اجازه می دهد تا فضایی شخصی سازی شده را ایجاد کند که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

سرامیک دیوار مغازه

 

با این حال، هنگام طراحی فروشگاه نباید از دیوارها غافل شد و کاشی کاری فروشگاه به راحتی می تواند آنها را ارتقا دهد. آنها در واقع یک منطقه تزئینی جالب را تشکیل می دهند تا هویت فضا را به طور کامل بیان کنند. بنابراین کاغذ دیواری سرامیکی می تواند به راحتی دیوارها را بپوشاند تا حسی از فانتزی غیرمنتظره را به مشتریان اضافه کند.

چگونه کاشی های دیوار مغازه را نصب کنیم؟

اگرچه نصب کاشی های دیواری ظریف تر از کاشی های کف است، اما این واقعیت باقی می ماند که نسبتا آسان است. مراحل نصب را گام به گام دنبال کنید تا به نتیجه ای حرفه ای برسید.

کاشی کاری دیوار مغازه از لحاظ عملی و زیبایی، حفاظت بهینه ای را از دیوارهای شما، به ویژه در اتاق هایی که بیشتر در معرض پاشش آب هستند، مانند آشپزخانه یا حمام، فراهم می کند.

هنگام چیدمان کاشی های خود به ویژه مراقب باشید، زیرا شکاف های روی دیوار بیشتر از شکاف های روی زمین قابل مشاهده است.

قبل از شروع به نصب کاشی دیواری خود ، مطمئن شوید که سطح شما تمیز، خشک و صاف است، در غیر این صورت این خطر وجود دارد که کاشی های شما به درستی به دیوار نچسبند. همچنین کف خود را با برزنت محافظت کنید.

درباره نصب کاشی کف

نصب سرامیک کف

برای نتیجه دقیق، ابتدا یک راهنمای نصب روی دیوار خود بکشید. یک قطعه متقاطع روی زمین قرار دهید، سپس یک کاشی و سپس دوباره یک قطعه ضربدری و سپس یک علامت روی دیوار خود علامت بزنید. خط کش سنگ تراشی را بردارید و یک خط تراز بکشید. این عمل را روی تمام دیوارهایی که می خواهید کاشی کنید، تکرار کنید.

در زیر علامت های مشخص شده، چوب ها را نصب کنید و آنها را به دیوار خود وصل کنید. برای اطمینان از اینکه هیچ سیم برقی از دیوار شما عبور نمی کند، از یک آشکارساز مواد استفاده کنید.

بعد، محل اولین کاشی دیوار خود را تعیین کنید . برای سهولت کار، آن را با یک کاشی روی زمین ردیف کنید و یک علامت بکشید تا کاشی خود را روی آن تراز کنید.

سپس یک سطل بردارید تا ملات چسب خود را آماده کنید. شما باید یک آماده سازی صاف و همگن بدست آورید. در تعیین فضایی که باید چسب را روی آن بپوشانید، درنگ نکنید تا بدانید دقیقا چقدر باید آن را بمالید، سپس آن را با استفاده از ماله پهن کنید. یک شانه چسب بردارید و آن را بکشید و زاویه ثابت 60 درجه را حفظ کنید. همچنین اگر اندازه کاشی های دیواری شما از هر طرف بیش از 20 سانتی متر است، آن را روی کاشی های دیوار خود بپوشانید.

اولین کاشی خود را با نوار افقی خود تراز کنید و با استفاده از پتک لاستیکی به سطح ضربه بزنید تا به کاشی های خود آسیب نرسانید. کاشی دوم را قرار دهید و با استفاده از فاصله آن را از کاشی اول جدا کنید. برای اینکه کاشی دوم را روی همان صفحه اول قرار دهید، از چوب کاشی استفاده کنید و به آرامی با پتک روی آن ضربه بزنید.

خطوط خود را بپوشانید و با قسمت پایین تمام کنید. در صورت لزوم، برش هایی را برای به دست آوردن نتیجه بسیار دقیق انجام دهید. بگذارید 24 ساعت خشک شود سپس درزها را درست کنید.

سرامیک 60*120 ایفاسرام یکی از برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید سرامیک و کاشی است. سرامیک 60*120 یک نوع کاشی یا سرامیک با ابعاد 60 در 120 سانتیمتر مربع است که از جنس ایفاسرام تولید شده است و برای دیوار مغازه بسار مناسب است . این نوع سرامیک معمولا برای کف و دیوارهای داخلی و خارجی استفاده می شود و دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است که می تواند به زیبایی و شکوه فضا کمک کند.برای خرید سرامیک ایفاسرام در تهران در انواع مختلف و قیمت عمده به سایت سوپرسرام مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2  +  7  =