نمایندگی سرامیک

نمایندگی سرامیک پردیس نیشابور مشهد در قم و لیست قیمت کارخانه-سوپرسرام

سوپر سرام

نمایندگی سرامیک پردیس نیشابور

نمایندگی سرامیک پردیس نیشابور در تمامی شهرهای کشور فعالیت مستمر دارد.یکی از شهرهایی که سرامیک پردیس را به قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می کند نمایندگی سرامیک قم است . نمایندگی قم با درست داشتن لیست قیمت روز کارخانه سرامیک کف و سرامیک دیوار را با نازلترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد و فروش آنلاین و غیر حضوری قوی در بازار کاشی و سرامیک داراست.


نمایندگی سرامیک پردیس نیشابور

کیفیت سرامیک پردیس نیشابور

اگر به دنبال سرامیک های با کیفیت بالا و مقاومت زیاد می گردید کافی است از بازرگانی ما به صورت اینترنتی سفارش دهید برای این کار ابتدا باید سرامیک مورد نظر خود را از فروشگاه های شهرتان انتخاب کنید بعد از اینکه قیمت ها را دیدید می توانید با نمایندگی ما در قم تماس بگیرید و به صورت حضوری یا غیرحضوری سفارش دهید . این مطلب را در نظر بگیرید هرچه متراژ درخواست شده بیشتر باشد قیمت هم کاهش پیدا می کند تا آنجا که برای انبوه سازان خیلی به صرفه است که از نمایندگیدرخواست بار کنید زیرا خرید اینترنتی از نمایندگی دست واسطه ها را کوتاه می کند و به جای اینکه پول بیشتری به فروشگاه ها بدهید می توانید در مصارف دیگر ساختمان سازی خود استفاده کنید.


کیفیت سرامیک پردیس نیشابور

حال سوال پیش می آید که سرامیک باکیفیت چگونه ساخته می شوند و درجه بندی می شوند؟عمر هر کاشی در  انبار منابع آغاز می شود . مواد معدنی لازم برای تولید آن مانند خاک رس، فلدسپات و ماسه در اینجا ذخیره می شود. بسته به چرخه تولید، مواد اولیه انتخاب شده به فیدرهای توزین می روند. یک سیستم کامپیوتری مدرن با رویه‌های برنامه‌ریزی‌شده، نسبت‌های دقیقی از مواد را اندازه‌گیری می‌کند که سپس به کارخانه‌ها می‌رود.

گام دوم مخلوط کردن است.در  آسیاب های بزرگ ، مواد خام معدنی که از انبار گرفته می شود، پس از افزودن آب، به صورت مخلوط مایع آسیاب می شوند. به عنوان یک قیف، آنها سپس به مخازن عظیم می روند.

پس از خروج از مخازن، لغزش تحت فرآیند خشک شدن قرار می گیرد . دمای بالا باعث تبخیر آب می شود که منجر به تشکیل گرانول می شود. به سیلوها منتقل می شود تا زمانی که خواص خاصی به دست آید در آنها ذخیره می شود.

در قسمت پرس، جرم در نهایت شکل یک صفحه سرامیکی را به خود می گیرد . پرس هایی که جرم را تحت فشار زیاد فشار می دهند، بسته به پانچ های نصب شده در آن، شکل و اندازه صفحه را می دهند. در اینجا خشک کردن نیز به منظور کاهش رطوبت توده انجام می شود. استحکام کاشی افزایش می یابد، که حمل و نقل را تسهیل می کند و امکان پردازش بیشتر آن را در خط لعاب می دهد.

نحوه ی درجه بندی سرامیک ها

حال سرامیک هایی که تولید می شود چگونه درجه بندی می شود؟ هر کاشی که از خط تولید خارج می شود تحت کنترل کیفی دقیق قرار می گیرد . مقاومت ، صافی سطح و انطباق ابعادی با استفاده از ماشین‌های مخصوص آزمایش می‌شوند. سپس، در ایستگاه مرتب سازی – یک کارمند آموزش دیده خاص، آنها تحت یک ارزیابی بصری قرار می دهد که وظیفه آن تشخیص عیوب سطح احتمالی است. محصولاتی که استانداردهای سختگیرانه را رعایت نمی کنند به بازار نمی رسند، در حالی که کاشی های مثبت ارزیابی شده به کارخانه  ارسال می شوند.

کارخانه ی پردیس نیشابور مشهد یکی از این کارخانه هایی است که با داشتن دستگاه های پیشرفته و حساسیت زیادی که در درجه بندی و کیفیت سرامیک ها دارد جزو برترین کارخانه های کشور به شمار می رود.

پس از انتساب آنها به درجه مناسب، سرامیک ها در گروه های مناسب دسته بندی شده و سپس در جعبه ها بسته بندی می شوند. هر بسته با یک برچسب مشخص شده است که بر روی آن می توانید توضیحات دقیق محصول را بیابید. جعبه ها روی پالت ها قرار می گیرند که با فویل محکم می شوند. پالت های تهیه شده به این صورت آماده خروج از کارخانه می باشد.

به این ترتیب چرخه تولید سرامیک به پایان می رسد . سپس آنها به سراغ مشتریان می روند، جایی که مرحله بعدی زندگی خود را آغاز می کنند، اما  داستان همین جا تمام نمی شود…

نمایندگی معتبر سرامیک در قم

نمایندگی سرامیک در قم با انواع کاشی ها ، درجه بندی ها و طرح های متنوع توانسته است نیازهای مشتریان و بازار را برآورده کند، قم دارای فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر کاشی پردیس نیشابور است، اما کسانی که به صورت آنلاین نیز سرامیک پردیس نیشابور را به فروش می رسانند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کارخانه  پردیس کاشی با داشتن صفحات مجازی محصولات خود را به صورت عمده و آنلاین به فروش می رساند که بسیاری از مشتریان از این طریق خرید می کنند زیرا دست واسطه ها کوتاه است و محصول مستقیماً از کارخانه به دست مصرف کننده می رسد و در نتیجه قیمت تمام شده بسیار کمتری دارد.

حرف آخر

اگر می خواهید از هزینه های ساختمان سازی و انبوه سازی برای پروژه کاران را کم کنید ما به شما توصیه می کنیم از سایت سوپرسرام و کاشیبان که سایت های معتبر خرید و فروش سرامیک است قیمت محصولات خود را مقایسه و از ما با پایین ترین قیمت از نمایندگی در قم ، تهران، اصفهان  خریداری کنید.

شماره تماس مدیر فروش و نمایندگی :09129729446