سرامیک, سرامیک کف پردیس

نمایندگی فروش عمده سرامیک کف پردیس طرح نوشا

سرامیک یکی از انواع مصالحی است که در صنعت ساختمان سازی کاربرد های بسیار فراوانی دارد. در این مقاله درباره نمایندگی فروش عمده سرامیک کف پردیس طرح نوشا و مشخصات انواع کاشی ها صحبت خواهیم نمود. 

نمایندگی فروش عمده سرامیک کف پردیس طرح نوشا

تفاوت قیمت سرامیک و کاشی پردیس نیشابور

تفاوت قیمت سرامیک و کاشی پردیس نیشابورسرامیک و کاشی پردیس نیشابور جزء بهترین برند های کاشی در ایران است که کارخانه آن در شهر نیشابور در استان خراسان رضوی واقع شده است.
سرامیک پردیس نیشابور در طرح ها، رنگ ها و ابعاد مختلفی برای استفاده با هدف های گوناگونی تولید می گردد. 
طرح نوشا، طرح زاگرس، طرح هلیون، طرح هیتا، طرح کیهان، طرح ونوس، طرح نونا، طرح میکرون و طرح مرسانا برخی از طرح های سرامیک پردیس هستند. 
رنگ های کرم، شکلاتی، بژ، مشکی، سفید، طلایی، زرد، صورتی، استخوانی، قرمز، نسکافه ای، زیتونی، بنفش، فسفری، ارغوانی، آبی، طوسی، سبز، قهوه ای و نارنجی بعضی از رنگ های مورد استفاده در صنعت سرامیک هستند. 
کاشی ها در اندازه های 20*20، 25*25، 30*30، 40*40، 50*50، 60*60، 80* 80، 120* 60 و 90*90 و بسیاری ابعاد دیگر تولید می شوند. 
سایز های 80*80 و 60*60 جزو پر کاربرد ترین سایز سرامیک می باشند. 

انواع کاشی و سرامیک پردیس، قیمت های متفاوتی با یکدیگر دارند. عواملی که بر روی قیمت این کالا ها تاثیر گذار است عبارت می باشند از: 
مواد اولیه به کار رفته و کیفیت کاشی ها، ابعاد کاشی و سرامیک، برند و شرکت سازنده، طرح، محل مصرف، نوع لعاب، سطح کار، نوع کاربری، مقدار سایش و مقاومت کاشی از جمله مواردی هستند که قیمت انواع کاشی را تعیین می نمایند. 

سرامیک ها با طرح های چوبی، سنگی، شطرنجی، ساده، کرکره ای، موج دار، راه راه، آجر نما، آنتیک و شش ضلعی تولید و به بازار عرضه می شوند. 

لعاب های مورد استفاده در کاشی ها شامل انواع لعاب مات، لعاب براق، لعاب نیمه براق، لعاب دیجیتال، لعاب معمولی، لعاب شیشه، لعاب ضد اسید، لعاب نانو پولیش، لعاب سوپر مات، لعاب ترانس، لعاب شوگر دار، لعاب پرسلان و سایر لعاب ها می باشند. 

از انواع سرامیک ها برای استفاده در کف حیاط منازل و ساختمان های دولتی و خصوصی، کف پشت بام، دیوار و کف آشپزخانه و سروس های بهداشتی، نمای بیرونی و داخلی بنا ها، کف و بدنه اتاق های خواب و سالن های پذیرایی، کف و بدنه استخر ها و سایر موارد به کار می روند. 

ویژگی انواع کاشی و سرامیک نمای ساختمان

ویژگی انواع کاشی و سرامیک نمای ساختمانکاشی و سرامیک بر اساس اهدافی که برای آن طراحی شده اند ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند. کاشی های نما با دیگر گونه های کاشی تفاوت هایی دارند. در این بخش، برخی از ویژگی های سرامیک و کاشی های نما را بیان می کنیم. 

سرامیک های نما باید دارای مشخصات زیر باشند:

  • بهتر است از سرامیک های با ابعاد بزرگ و طرح های زیبا و براق برای نمای ساختمان استفاده نمود. سرامیک ها با برش اسلب بهترین اندازه سرامیک هستند که می توان در نما کاری استفاده نمود. 
  • طرح و رنگ کاشی های انتخابی باید متناسب با سایر مصالح و مواد به کار رفته در ساختمان باشد. 
  • این کاشی ها بهتر است از جلا و درخشندگی زیادی برخوردار باشند تا بر زیبایی هر چه بیشتر فضای ساختمان بیافزایند. 

مشخصات سرامیک کف کاملاٌ با سرامیک های نما متفاوت می باشد. زیرا لازم است سرامیک هایی که برای کف استفاده می شوند از زبری بالا تری برخوردار باشند تا مشکل سر خوردگی برای افراد پیش نیاید. سرامیک کف در اندازه های کوچک تر نسبت به سرامیک های نما ساخته می شوند. 

تولید جدیدترین مدل های سرامیک کف و دیواری پردیس طرح نوشا

تولید جدیدترین مدل های سرامیک کف و دیواری پردیس طرح نوشاطرح نوشا یکی از انواع طرح های سرامیک های پردیس است که برای کف و دیوار بنا ها استفاده می شود.
انواع جدیدی از این نوع سرامیک تولید شده است که می توان آن ها را از طریق سایت های فروش تولید کنندگان در اینترنت خریداری نمود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  38  =  47

سرامیک, سرامیک پردیس

نمایندگی فروش عمده سرامیک کف پردیس طرح هلیون

سرامیک یکی از انواع مصالح است که کاربرد های زیادی در ساختمان سازی دارد. سرامیک پردیس یکی از مارک های شناخته شده سرامیک است که طرج های گوناگونی دارد. در این جا در مورد تنوع طرح سرامیک، ویژگی های بهترین مارک سرامیک و نمایندگی فروش عمده سرامیک کف پردیس طرح هلیون بحث خواهیم نمود. 

نمایندگی فروش عمده سرامیک کف پردیس طرح هلیون

تنوع طرح و رنگ سرامیک کف پردیس

تنوع طرح و رنگ سرامیک کف پردیس سرامیک کف پردیس در طرح، رنگ، جنس و سایز های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند.
سایز های 25*25، 30*30، 40*40، 50*50، 60*30، 60*60، 80*80، 80*30، 90*30 و 80*40 برخی از سایز های سرامیکی هستند که می توان در بازار یافت. 
سرامیک در رنگ های کرم، شکلاتی، قهوه ای، ظوسی، سفید، زرد، قرمز، سبز و غیره تولید می شود.
طرج چوب، طرج سنگ، طرح پارکت، طرج کلکته، طرح ساده، طرح هلیون، طرح زاگرس و طرح شیشه ای برخی از انواع طرح های کاشی و سرامیک هستند. 

ویژگی مثبت سرامیک پردیس طرح هلیون

سرامیک پردیس طرح هلیون دارای ویژگی های مثبت و منحصر به فردی است که آن را از دیگر انواع سرامیک متمایز می سازد. استجکام و زیبایی منحصر به فرد، مقاومت بالا، تنوع رنگ، قیمت مناسب برخی از مشخسه های این نوع از سرامیک هستند. 

سرامیک پردیس در شهر هایی مانند مشهد و نیشابور تولید می شود و به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب آن، خریداران کاشی و سرامیک را به سوی خود جذب نموده است. 

شرکت های تولید کننده سرامیک باید برای برند شدن و در راس قرار گرفتن به پارامتر های زیادی توجه نمایند. برخی از پارامتر های موثر در برند سازی سرامیک به این شرح می باشند:
باید از مواد اولیه مرغوب در ساخت سرامیک استفاده نمود؛ باید سرامیک تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ روش تولید بسیار مهم است. بهتر است از روش های نوین در تولید سرامیک ها استفاده نمود؛ تولید کنندگان باید علاوه بر در اختیار گرفتن بازار های داخلی، به مسئله صادرات نیز توجه نمایند؛ سرامیک را با طرح ها و رنگ های متنوع و قیمت های گوناگون به بازار عرضه کنند تا نیاز مردم با سطح درآمد های مختلف را مرتفع نمایند. 

فروشنده بهترین مارک سرامیک کف پردیس طرح هلیون

فروشنده بهترین مارک سرامیک کف پردیس طرح هلیون بهترین مارک سرامیک کف پردیس طرح هلیون را می توان از نمایندگی های مجاز این سرامیک که در سر تا سر کشور شعبه دارند خریداری نمود. 
البته این دفاتر فروش مرکزی برای گسترش فروش خود اقدام به راه اندازی کانال ها و وب سایت هایی در فضای مجازی نموده اند تا مشتریان بیشتری را جذب نموده و کالا های خود را با سرعت بیشتری به فروش برسانند.

فروشگاه های آنلاین مزیت های زیادی دارند برخی از محاسنی که یک فروشگاه اینترنتی دارد به شرح زیر هستند: 

  • در هر لحظه از 24 ساعت شبانه روز می توانند سفارش مشتریان را دریافت نمایند و محدودیت زمانی وجود ندارد. 
  • می توانند بدون صرف هزینه اضافی برای گسترش مساحت بنای فروشگاه، دامنه فروش خود را افزایش دهند و محصولات بیشتری را به فروش رسانند. 
  • با صرف هزینه های اندک برای طراحی سایت فروش، می توانند محدوده فروش خویش را افزایش دهند. 
  • می توانند کالا های خویش را به همه جای نقاط ایران و یا جهان ارسال نمایند و دامنه فروش خویش را از سطح محله و شهر به سطح کشور و یا دنیا گسترش دهند. 
  • برخلاف پرداخت های دستی و مستقیم که امنیت زیادی ندارند و ممکن است فروشنده پول خود را به راحتی دریافت ننماید، دریافت پول به صورت آنلاین در لحظه انجام می شود و بسیار ایمن است. 
  • فروشگاه های اینترنتی می توانند با یکدیگر ادغام شده و تنوع محصولات خود را افزایش دهند و به این سببب، مشتریان بیشتری را به سمت خویش هدایت نمایند. 

البته خرید آنلاین نیز برای خریداران منفعت بسیاری در بر دارد. خرید آسان و راحت و فقط با کلیک چند دکمه، خرید از هر منطقه جغرافیایی، کاهش هزینه های رفت و آمد به محل خرید، مقایسه قیمت انواع کالا ها با یکدیگر، تنوع محصولات و برند ها، صرفه جویی در زمان و انرژی مصرفی و آگاهی یافتن از نظرات سایر خریداران درباره کالای مورد نظر برخی از مزیت های خرید اینترنتی می باشند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  79  =  80