سرامیک, سرامیک کف پردیس

قیمت خرید سرامیک کف پردیس طرح کسری

سرامیک ها ابزاری هستند که جزو مصالح ساختمانی استفاده می شود و از برای پوشش کف ساختمان و دیوارهای آن استفاده می شود. سرامیک از ترکیب خاک رس، ماسه و فلدسپات تشکیل شده است. این مواد با هم ترکیب می شوند و پس از قرار گیری در کوره پخته می شود و بشکل سرامیک قابل استفاده قرار می گیرد. سرامیک ها انواع مختلفی دارند.. یکی از طرح هایی که کاربرد زیادی دارد طرح کسری است. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ی قیمت روز سرامیک کف پردیس طرح کسری، خرید سرامیک کف و کیفیت سرامیک پردیس صحبت کنیم.قیمت خرید سرامیک کف پردیس طرح کسری

کیفیت کاشی و سرامیک کف استخر پردیس کسری

کیفیت کاشی و سرامیک کف استخر پردیس کسریبرای خرید کاشی استخر باید برای دو مکان سرامیک خرید. سرامیک برای کف حوض آب که مردم شنا می کنند و برای کف دور استخر که محل تردد مردم است. برا هر کدام باید ویژگی های خاصی از سرامیک را در نظر گرفت. برای مثال جذب آب سرامیک برای سرامیک کف حوض خیلی مهم است. زیرا میزان جذب آب آن باید بسیار پایین باشد و بعنوان عایق عمل کند و مانع نفوذ آب به زیر آن شود. البته نباید به میزان جذب سرامیک راضی بود و باید کف آن را قبل از سرامیک کاری با قیر عایق کنیم تا آبی اصلا نفوذ کند. برای محل اطراف حوض نیز سرامیکی لازم است که میزان اصطحکاک بالایی داشته باشد تا موجب لیز خوردن مردم روی آن نشود. اگر اصطحکاکی در سرامیک نباشد بعلت وجود آب روی سرامیک اگر فرد روی ان راه برود احتمال سر خوردن آن بالا است و با سر خوردن ممکن است به بدن آن آسیب جدی وارد شود.

میزان جذب آب سرامیک کف پردیس طرح کسری

میزان جذب آب سرامیک کف پردیس طرح کسری میزان جذب سرامیک ها به میزان مواد تشکیل دهنده آ« ها بستگی دارد. برای مثال نفوذ پذیری آب در رس کمتر از ماسه است. اگر سرامیکی مقدار تشکیل دهنده ماسه اش بیشتر از ماسه آن باشد آن سرامیک نفوذ پذیری کمتری دارد و در برابر آب مقاوم تر است. میزان جذب آب در سرامیک ها بسیار مهم است. زیرا آب موجب تخریب سرامیک می شود. همچنین مکان استفاده سرامیک کاملا بر میزان جذب آب سرامیک اثر گذار است. برای مثال اگر از سرامیک ها در جاهای سردسیر استفاده شود وقتی آب درون سرامیک نفوذ کند و هوا سرد شود موجب یخ زدگی آب داخل سرامیک شده و سرانجام سرامیک ترک خورده و می شکند. و یا در مکان هایی مانند حمام و دستشویی باید میزان جذب پایین باشد تا ساختمان نم نگیرد. خوشبختانه سرامیک های پردیس کف طرح کیان کمترین میزان جذب آب را در میان دیگر سرامیک ها دارند و توصیه می شود در مکان های مرطوب از آن استفاده کنید. 

قیمت روز خرید سرامیک کف پردیس طرح کسری از تولیدکنندگان

قیمت روز خرید سرامیک کف پردیس طرح کسری از تولیدکنندگانسرامیک ها انواع مختلفی دارند. از انواع سرامیک ها می توان به سرامیک های سنتی، مدرن، اکسیدی و غیر اکسیدی نام برد. سرامیک های سنتی همان سرامیک های سیلیکاتی هستند و سرامیک های مدرن از مواد سنتز و اصلی تشکیل شده و مقاومت بیشتری در برابر فشار و گرما دارد و بیشتر در صنایع استفاده می شود. عموما سرامیک ها خواص زیادی دارند و بهترین گزینه برای پوشش کف ساختمان ها هستند. زیرا مقاومت بالایی نسبت به فشار دارند، میزان لغزندگی آن ها کمتر است و همچنین مقاومت بالایی نسبت به خوردگی دارد. همچنین یکی از نکات مهم و ویژگی سرامیک ها این است که دارای طرح و رنگ زیادی هستند و بستگی به سلایقتان می توانید بهترین سرامیک را انتخاب کنید. قیمت سرامیک بستگی به میزان قیمت روزانه مواد سازنده آن یعنی خاک رس، ماسه و فلدسپات است. با کاهش یا افزایش قیمت این محصولات قیمت سرامیک ها نیز بیشتر یا کمتر می شود. همانطور که گفتیم سرامیک هایی که خاک رس سازده ی آن ها بیشتر باشد میزان نفوذ پذیری آب آن ها نیر کمتر است پس با افزایش قیمت خاک رس غیمت این نوع کاشی نیز افزایش خواهد کرد. اما صنف سرامیک فروشان سعی خود را می کنند تا قیمت ها ثابت بماند و جای نگرانی نیست. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10  +    =  19